FANDOM

01 - Polak Recznik Duma Narodu
01mr.jpg
Data publikacji 2009
Czas trwania 3:08
previous
next
02 - billy 1

Film Testovirona opublikowany na kanale MrTESTOVIRON.

Opis

Przez cały film oglądamy Testovirona podnoszącego hantle treningowe. W trakcie ćwiczeń Łukasz opowiada historię, która przytrafiła mu się dzisiaj na amerykańskiej siłowni. W szatni wybuchła afera, ponieważ trenujący Jankesi przyłapali złodzieja na kradzieży ręczników. Po interwencji Billy'ego, menadżera siłowni i Niemca z pochodzenia, szybko zidentyfikowano intruza jako Polaka. Prawdopodobnie był to glazurnik pracujący w Stanach na kontrakcie. Billy wpadł w szał i zaczął wyzywać Polaka od zwierzaków. Pozostali próbowali go uspokoić i umniejszyć wagę dokonanego przestępstwa, obracając całą sytuację w żart. Wszyscy obecni zaczęli naśmiewać się z Polaka i snuć domysły, że kradzione ręczniki miały być wysłane przez glazurnika do jego biednej rodziny w Polsce. Sam menadżer stwierdził, że Polacy to chuje, złodzieje i kurwy, na co Testoviron próbował go uspokoić. Billy zbagatelizował jednak jego słowa i upierał się, że mówi prawdę. Polak przez ten czas nie za bardzo rozumiał, co się wokół niego dzieje, co zbulwersowało samego Testovirona. Próbował mu wytłumaczyć, że wszyscy go wyzywają i sprowokować do obrony swojej osoby - zamiast tego złodziej padł na kolana przed Billy'ym i zaczął go całować po rękach w nadziei, że menadżer zlituje się i nie zawiadomi policji. Takie zachowanie spotkało się z jeszcze większą furią Niemca, który po rozmowie z Testovironem stwierdził, że pierdoli te polskie karaluchy i wezwał policję. Polak rozpłakał się, co Łukasz porównał z zachowaniem typowego Jankesa, który w takiej sytuacji kazałby menadżerowi wypierdalać i wyszedł z siłowni. Billy zaczął pluć na złodzieja, a ten zamiast postawić się, zaczął łapać ją zębami jak pies. Testoviron kończy opowieść retorycznym pytaniem o honor tego wielkiego narodu.

Cytaty

Ja pierdolę, ludzie, wszystko ma swoje granice.
Ty, kurwa, jebany zwierzaku.
Może, nie wiem, jego rodzina gówna wpierdala.
Nie, ja ich kurwy znam, Polaków. To są, kurwa... To są, kurwa, takie chuje, złodzieje i kurwy...
Billy, kurwa, ty... Tak raczej nie możesz mówić publicznie.
Ja Żyd jestem.
Ty, Zimmerman, co on, kurwa, pierdoli, ten, kurwa, robak? Ten śmieć pierdolony.
On do Polski wysyła te ręczniki, żeby jego rodzina mogła sprzedać i kupić sobie ryż.
A ten Polak, kurwa, to aż mnie wkurwiło, Żyda. Bo zamiast postawić się, to zaczął zębami tą ślinę jak pies, kurwa, łapać.
No i wytłumaczcie mi, gdzie tu jest ten honor tego wielkiego narodu, ja tego nie rozumiem. JAK ON TAK MÓGŁ się zachować, ten Polak.

Reakcja Michała Tuziaka

Film Testovirona szybko spotkał się z bezprecedensową krytyką w historii polskiego trollingu, której autorem był niejaki Michał Tuziak praktykujący katolik oraz samozwańczy obrońca i męczennik swojej wiary. Film Tuziaka trwa ponad osiem minut i jest niewiarygodnie wypełniony wulgaryzmami, przekleństwami i obelgami skierowanymi w stronę Testovirona (w którym nazywany jest młodym socjalistą; zapewne z powodu że użytkownik Youtube o nicku młody socjalista uplodował filmiki Testovirona, kiedy konto Łukasza zostało usunięte z serwisu z powodu protestów oburzonych internautów) oraz dwóch innych użytkowników serwisu Youtube; trupa jp2 i popieusznika którzy wyrażali swoje odmienne od większości polaków poglądy na temat religii oraz papieża Jana Pawła 2 i księdza Jerzego Popiełuszki. Film Tuziaka został uznany przez internautów jako "największy ból dupy ever" a jego autor stał się pośmiewiskiem kiedy jego film został kilka razy przerobiony w skutek czego wydaje się, że to właśnie Michał Tuziak w sposób niesłychanie wulgarny i obsceniczny obraża boga i papieża polaka. Michał w krótkim czasie nagrał nowy film w którym przepraszał wszystkich internautów za swoje poprzednie nagranie i oświadczył, że jego film został przerobiony by odwrócić jego właściwą wymowę, dodaje również, że musiał usunąć swoje konta z Facebooka'a i Naszej Klasy bo różni ludzi grozili mu śmiercią za obrażanie boga i papieża polaka, niestety i ten film został przerobiony tak by wyglądało, że Michał obraża boga i papieża Jana Pawła 2. Według niepotwierdzonych pogłosek osobami odpowiedzialnymi za przeróbkę filmów Tuziaka są użytkownicy serwisów Wykop.pl lub Joemonster.org które znane są z krytyki papieża Karola Wojtyły. Po opublikowaniu pierwszego filmu Tuziaka Testoviron został przez wielu uznany za największego polskiego trolla, a jego filmiki zyskały większą popularność oraz wielu wiernych fanów i naśladowców.

Artykuł w portalu Kresy.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki