FANDOM

02 - Patryk vs Testoviron i e jeden zero dla Szatana
Patryk.jpg
Data publikacji 2009
Czas trwania 3:29
previous
01 - Modlitwa gluchoniemych
next
03 - Dwie sciechy

Film był opublikowany na jednym z kanałów Testovirona - Americanboy.

OpisEdytuj

Przez cały film oglądamy Testovirona jedzącego precelki. Zaczyna opowiadać swoją historię, która zdarzyła mu się w pracy - w biurze projektowym, gdzie pracuje. Jego szef spytał się, czy wyrobi się z projektem do piątku, na co Klejnot Nilu odpowiedział, że mu się nie chce tym samym zaczął grać z nim w chuja, gdyż Testoviron stwierdził, że po pięcioletnim stażu w firmie szef nie zwolni go z powodu niewykończonego projektu. W tym momencie w opowieści pojawia się Patryk - kolega Testovirona, dzięki któremu Król zdobył pracę w tym biurze. Patryk podjął dezycję, że skończy projekt za Testovirona, który przyjął propozycję. Zaznaczył przy tym, że Patryk jest osobą bardzo wierzącą i uczynną. Dowiadujemy się więcej o rodzinie Patryka - jest w związku małżeńskim z Sylwią i mają córkę Patrycję chorą na nowotwór mózgu i dziewczynka cały czas jest pod opieką lekarzy w Sherman Care Hospital. Leczenie dziewczynki jest drogie, a fundusze na leczenie pochodzą z pensji Patryka. Kiedy Testoviron przychodzi w czwartek do pracy jego szef wyskakuje do niego z mordą i pyta, dlaczego Testoviron go oszukał z projektem. Testoviron ponownie zaczął grać z szefem w chuja twierdząc, że nie rozumie całego zamieszania. Okazało się, że podpis na afiszce nie był wykonany przez Testovirona, na dodatek projekt wykończony jest w czwartek a Testoviron zadeklarował, że projektu nie wykończy nawet do piątku. Wobec tej sytuacji szef obwieścił Testovironowi, że zwalnia go z firmy po czym Król proponuje szefowi układ. Wzamian za zachowanie stanowiska szef każe mu wydać twórcę projektu - Testoviron wskazał Patryka. W piątek w nocy Patryk dostał telefon z pracy, że został wypierdolony dyscyplinarnie. Testoviron widzi w tym pozytywy - jego córka za dwa tygodnie będzie musiała wyjść ze szpitala i prawdopodobnie zdechnie na tego raka, ponieważ Patryk wraz z utratą pracy utracił również ubezpieczenie na zdrowie rodzinne. Okazało się, że Patryk kiedyś również rozkoszował się dobrami Ameryki tak jak Klejnot Nilu - prowadził wystawne życie. Na dodatek, żona Patryka, Sylwia jest bezrobotna, na co Testoviron z zadowoleniem stwierdza, że ich córka Patrycja już niedługo przestanie być księżniczką i stanie się małymi zwłokami w trumience. Zaznaczył, że wierzący facet, czyli Patryk, został wyjebany przez czciciela szatana, czyli Testovirona. Dalej możemy usłyszeć tylko szyderczy śmiech i obelgi.

CytatyEdytuj

"Jego piękna córeczka już niedługo nie będzie taka piękna, a w ogóle Sylwia nie pracuje, jego żona, nie? Tak więc jego córeczka niedługo nie będzie aniołkiem, TYLKO BĘDZIE TAKIMI MAŁYMI ZWŁOKAMI W TRUMIENCE, KURWA! Mwahah, kurwa!"

"Szef się spytał czy się wyrobię z projektem do tego... do piątku, nie? Powiedziałem mu, że nie, bo mi się nie chce."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki