FANDOM

02 - billy 1
02.jpg
Data publikacji 2009
Czas trwania 1:59
previous
01 - Polak Recznik Duma Narodu
next
03 - billy 2

Film Testovirona opublikowany na kanale MrTESTOVIRON. Stanowi bezpośredni sequel filmu 01 - Polak Recznik Duma Narodu.

Opis Edytuj

Testoviron podejmuje monolog w miejscu, gdzie urwała się jego opowieść w filmie 01 - Polak Recznik Duma Narodu. Pomiędzy nagraniem obu filmów musiało jednak upłynąć trochę czasu - Łukasz jest już po treningu, ubrany w swoją zwyczajową białą koszulkę.
Polaka, który ukradł wcześniej ręczniki, puszczono wolno bez żadnych konsekwencji, pozwalając mu nawet zabrać skradzione mienie. Po całej sytuacji Billy zwrócił uwagę Testovironowi, by nie wtrącał się w takich przypadkach. Łukasz twardo kazał mu spierdalać. W tym miejscu Billy zaczyna swoją historię o tym, jak Polacy mordowali Żydów. Testoviron reaguje od razu, że na lekcjach historii uczono go, że obozy koncentracyjne budował kto inny. Billy, Niemiec z pochodzenia, zwraca jednak uwagę, że nie bez przyczyny jego rodacy stawiali te obozy właśnie w Polsce. Na koniec opowiada Łukaszowi kawał: W nowej knajpie, w Chicago, zainstalowali, kurwa, mechanicznego barmana, nie? No i wiecie... Barman obsługiwał klientów, zabawiał ich, zagadywał ich w zależności od tego, jakie było ich IQ. No i przychodzi pierwszy klient i barman-robot się pyta: "Jakie jest twoje IQ?" No i klient mówi 160, nie? No to nalewa mu drinka, kurwa, robot i zaczyna z nim rozmawiać o fizyce, kurwa, teoretycznej, o ogólnej teorii względności, kurwa, o kwarkach i tak dalej. Przychodzi drugi klient i robot się go pyta: "Jakie jest twoje IQ?" A klient mówi 120, no to zaczął robot z nim rozmawiać o polityce, o American Idol, o samochodach wyścigowych i tak dalej. No i w końcu przychodzi trzeci klient i robot się go pyta: "Jakie jest twoje IQ?" On mówi 20, nie? A robot mówi: "No jak tam? Coś nowego w Polsce?"

Cytaty Edytuj

Słuchajcie, i ten menadżer, Billy, nie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki