FANDOM

05 - billy 4
05.jpg
Data publikacji 2009
Czas trwania 3:01
previous
04 - billy 3
next
06 - polacy sraja na polu

Film Testovirona opublikowany na kanale MrTESTOVIRON. Stanowi dalszy ciąg opowieści z filmów 01 - Polak Recznik Duma Narodu, 02 - billy 1, 03 - billy 2 i 04 - billy 3.

Opis Edytuj

Ostatnia opowieść o menadżerze siłowni, Niemcu Billy'ym. Tym razem kolega pokazał Testovironowi dowód rzeczowy w postaci kompletu 5 past Colgate, kupionych w Costco. Billy przekonuje, że w sklepie magazynierem musi być Polak, ponieważ w zakupionym przez niego pakiecie brakuje piątej pasty, która miała być darmowym dodatkiem do pozostałych czterech. Historia przypomniała Testovironowi, jak siedem lat temu przyjechał do Polski i chciał kupić sobie trochę Efedryny na dworcu w Gdańsku. Sprzedawca miał dwa słoiczki złączone taśmą, które w Stanach sprzedawane są w cenie jednego. Polak chciał jednak sprzedać je Łukaszowi licząc normalnie za dwie sztuki. Testoviron zwrócił mu grzecznie uwagę, że na etykiecie jest mowa o zestawie promocyjnym, który powinien mieć cenę jednego słoiczka. Uwaga spotkała się z paniczną reakcją sprzedawcy, który wytłumaczył mu, że w Polsce jest bieda i musi kupować takie słoiczki osobno. Następnie Łukasz wraca do kompletu past i tłumaczy, czym są zęby oraz jak o nie dbają cywilizowani ludzie.

Muzyka w tle Edytuj

Cytaty Edytuj

Przeczytaj sobie, jest napisane - albo raczej jak mówią Polacy: CO TU PISZEEE?!
Tak jest gratis pasta chyba, kurwa, w Polsce, na rynku głównym, kurwa, w Varsovie.
Tam u was dziewczyny to wiecie, wsadzają język do odbytu za 50 dolarów za tydzień.
Chuj w ogóle tak jakby ci zasnął.
Nie do osobnej sprzedaży. Zestaw promocyjny.
Panie, panie, no ale to nie Ameryka, o, patrzcie go, patrzcie go, kurwa. Przyjechał i się rządzi.
Yyyy, kurwa, musisz kupić je osobno, te słoiczki, bo u nas jest taka bieda, że ziemniaki jemy na obiad.
Zęby to są takie, kurwa, obiekty w paszczy, które służą do mielenia pożywienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki