FANDOM

W tym filmie Testoviron odpoczywa w swoim ogrodzie pijąc przy tym cole light i paląc cygaretkę. Wspomina że czuje się jak w Gdyni Orłowo.

W dalszej części filmu daje cenne rady odnośnie radzenia sobie z kanarami w SKM.

Gdyniaorlowo

Transkrypcja Edytuj

Tak jest skurwysyny pierwszy maja, piątek. Konto dzisiaj będzie aktywowane, dlatego pozdrawiam wszystkich moich fanów, z mojego kurwa [?]. Prawie jak na wybrzeżu, co? Papierosik kurwa, Cola dietetyczna. Mówię prawie jak na wybrzeżu, bo czuję się prawie kurwa jak w Gdyni Orłowo - najlepszej części kurwa Polski i przy okazji dam wam taki patent jakbyście jechali kiedyś SKM’ką w Trójmieście i nadchodziłyby kanary, żeby sprawdzić wam bilety, to wystarczy, że zaczniecie krzyczeć kurwa Arka Gdynia i inne takie rzeczy wtedy będą wszyscy będa spierdalali wam z drogi. Także pozdrawiam Grubego, pozdrawiam Michała z Arki Gdynia obaj panowie mieszkają właśnie w najlepszej dzielnicy w Polsce Gdynia Orłowo. I co by tu jeszcze kurwa wam napierdolić w zasadzie to wszystko no. Zobaczymy się w Warszawie we wrześniu w październiku z Agniechą, a później oczywiście kurwa Gdynia, Gdynia na zawsze, skurwysyny. Gdynia was zapierdoli tak, że będziecie własne gówna wpierdalać, żeby tylko uciec spod naszych butów chuje!