FANDOM

Testo

Testoviron to postać kultowa i legendarna, autor określenia "cebulaki" oraz prekursor powstania mema "nosacz polski". Vloger, satyryk, bluźnierca, satanista, narcyz, geniusz, wizjoner, kulturysta, filosemita udający Żyda, złota postać na firmamencie dziejów ludzkich. Uznawany za najwybitniejszego polskiego trolla internetowego.

W końcu zdemaskowany jako Łukasz Stanisławowski .

W Polsce przez lata zamieszkały przy ulicy Sienkiewicza w Morągu. Następnie wyjechał do USA i osiedlił się u mamy w Carpentersville pod Chicago.

Działalność Edytuj

Łukasz Stanisławowski pod osłoną nocy zmienia się w Testovirona, który staje się ucieleśnieniem zła. Ma podwójną osobowość. Można śmiało stwierdzić, że jest to polsko-amerykańsko-żydowski Doktor Jekyll i pan Hyde.

Sławę w Internecie zyskał dzięki filmom publikowanym w serwisie Youtube pod pseudonimem Testoviron i wieloma innymi, które nieustannie były banowane i usuwane przez administrację po donosach zbulwersowanej społeczności. W swoich produkcjach obraża Boga, Matkę Boską, Jezusa Chrystusa, a w szczególności Polaków. Wyśmiewa ich zachowanie, często kontrastuje ich nieciekawą sytuację materialną ze swoim bogactwem. Jego wulgarne i obraźliwe zachowanie szybko spotkało się z krytyką i oburzeniem w ojczyźnie, czemu Polacy dawali wyraz w swoich licznych komentarzach. Pośród wielu osób grożących i odpowiadających na wyzwiska Testovirona znalazła się jednak też całkiem spora grupa sympatyków jego twórczości, którzy odnaleźli w niej ziarnko prawdy o sobie i przyjęli krytykę z poczuciem humoru. Niektórzy od razu wyczuli, że działalność Łukasza stanowi prowokację i przejaw tzw. "trollingu". Wszystkie filmy zostały nagrane w języku polskim. Testoviron nigdy nie pokazał na nich swojej twarzy.

Posiadał wiele kont w serwisie Youtube, na których umieścił ponad 500 filmów.

Testoviron może pochwalić się doświadczeniem internetowym sięgającym 2001 roku, kiedy to udzielał na forum SFD.pl pod nickiem Lukasz2. 6 września został zbanowany za rzekome naruszenie wszystkich punktów regulaminu. Do konfliktów można zaliczyć jeszcze wojnę z moderatorami forum Insomnia - Beldziorem (na którego mówił Blendzior i groził mu śmiercią), który zamknął temat o Testovironie oraz MLKV, który wypowiadał sie negatywnie o zdrowiu psychicznym Łukasza oraz kasował linki do filmów na swój temat.

Wykształcenie Edytuj

W latach 1993 - 1997 uczęszczał do klasy o profilu matematyczno fizycznym w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym w Olsztynie. Nosił pseudonim "Metal". Następnie studiował na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Na filmach można zobaczyć, że rozszerza swoją wiedzę w kierunku fizyki (szeregi Fouriera), oglądając wykłady Stanford University.

Praca Edytuj

Testoviron pracuje w agencji nieruchomości Jeffrey R. Anderson Real Estate, Inc. gdzie zarabia 200$ za godzinę.

Stosunek do chrześcijaństwa i patriotyzmu Edytuj

Testoviron jest zdeklarowanym wrogiem religii oraz organizacji patriotycznych i nacjonalistycznych. Obiektem jego ataków były m.in. Narodowe Odrodzenie Polski, Obóz Narodowo-Radykalny oraz Młodzież Wszechpolska. Sympatycy wymienionych organizacji grozili Łukaszowi odpowiedzialnością karną, lecz wszelkie groźby spotkały się z jego lekceważącą odpowiedzią, czego najsilniejszymi przejawami były filmy 12 - To jusz koniec sciga mnie prokurator Shalom, Napierdole wam kurwy i zapierdole was, 100 4058 MOVHQ, Stanisławowski otwarcie krytykuje i wyśmiewa również wiarę w Boga, wielokrotnie powoływał się na antyteistów takich jak Christopher Hitchens i Richard Dawkins. Obiekty kultu są przez niego wyzywane. Boga określa mianem "chuja", a Matkę Boską przedstawia jako "kurwę niebieską", która "ciągnie Chrystusowi".

C.E.B.U.L.A.R.Z. Edytuj

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. była inicjatywą forum obrazkowego Vichan, mającą na celu identyfikację oraz zlokalizowanie Testovirona. Chociaż podobne działania były podejmowane w przeszłości, akcja C.E.B.U.L.A.R.Z zakończyła się powodzeniem już tego samego dnia, w którym ją rozpoczęto, tj. 12 października 2009 roku. Do odkrycia miejsca zamieszkania przyczynił się uchwycony na filmie list leżący na blacie w kuchni, z którego udało się odczytać imię i nazwisko mamy Łukasza. Nie bez znaczenia było też nagranie zarejestrowane przed domem, w którym jeździ zdalnie sterowanym Rustlerem. Na Google Maps porównywano zdjęcia okolicy Carpentersville z otoczeniem prezentowanym na filmach. Odkrycie tożsamości umożliwił znaleziony profil Łukasza Stanisławowskiego w serwisie NaszaKlasa.pl, na którym opublikowane były jego fotografie, legitymacja studencka, zdjęcia leków psychotropowych z adresem na etykiecie oraz wypowiedzi na temat zachowania Polaków w Stanach.

Majątek Edytuj

Testoviron wraz z mamą posiadają trzypoziomowy dom o wartości ~$200 000. Na wyposażeniu budynku znajdziemy lodówkę za $7500, maszynę do robienia lodów oraz telewizor plazmowy marki Panasonic o rozmiarze 65 cali. Łukasz jeździ czerwonym Fordem Mustangiem i BMW Z4 z roku 2009. W posiadaniu Stanisławowskiego znajdują się również zakupiona w Best Buy kamera Sony HDRX500V za $1500 (z analizy paragonu wynika, że zakupu dokonał na raty), nawigacja TomTom GO 930 za $500, laptop Sony Vaio za $600 oraz komputer stacjonarny, odtwarzacz MP4 Sony, elektroniczny translator Franklin za $50, zdalnie sterowany samochodzik Rustler za $400, noże Kai za $2000, imbryk do kawy za $113, okulary Versace'go za 600$, bielizna Calvin'a Klein'a $26 za sztukę (którą wyrzuca po pierwszym użyciu), kurtka Guess'a ze skóry gazeli oraz kurtka Calvina Kleina z puchem z kanadyjskich gęsi, dwie pary Martensów - Saxon oraz Giovanni oraz 2 zegarki marki Rolex. Pierwszym z nich jest Submariner za 8000$, a drugim Milgauss o wartości $10 000 (edycja limitowana z zielonym szkiełkiem). Łukasz inwestuje też w złote monety z okresu Cara Mikołaja, w jego posiadaniu są 3 okazy o łącznej wartości $7000. W jednym z filmów zapowiadał, że jego nowym autem będzie BMW M3, na które zamierza wydać $85 000.

Ciało Edytuj

Testoviron znany jest z nieprzeciętnej kondycji fizycznej i dbałości o budowę ciała. Jego trening można zaobserwować np. w filmie 01 - Polak Recznik Duma Narodu, znane są też tajniki jego posiłków przed treningowych (film 54 - Polskie Kurwy Koksy). Staromodny i kaloryczny cukier zastąpił Splendą. Przy wadze 101 kg ma tylko 5% tkanki tłuszczowej. W filmie 22 - 5% pyta swoich widzów o opinię, czy powinien zejść do upragnionych 3% tłuszczu. Jego lekarz dr. Black wyraził opinię, iż 3% tłuszczu mieli więźniowie w Oświęcimiu. Tak spektakularne rezultaty udało mu się osiągnąć dzięki "spalaczom tłuszczu" - Efedrynie i Clenbuterolowi. Natomiast imponującą masę mięśniową zbudował przy pomocy sterydów anabolicznych przepisanych przez lekarza z Tijuany w Meksyku.

Medykamenty Edytuj

Testoviron opublikował na NaszaKlasa.pl zdjęcia czterech pojemników z lekami, które przyjmuje.

Zoloft (Sertalina) - Lek przeciwdepresyjny z grupy SSRI, stosowany w leczeniu dużych zaburzeń depresyjnych, zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych, oraz zespołu lęku napadowego, zespołu lęku pourazowego i zespołu lęku społecznego. Należy do najczęściej stosowanych antydepresantów i leków psychiatrycznych w USA.

Hydroxizine (Hydroksyzyna) - Lek psychotropowy stosowany najczęściej jako środek uspokajający i silnie hamujący aktywność układu nerwowego.

Ambien(Zolpidem) - Krótkodziałający lek nasenny wykorzystywany w doraźnym leczeniu bezsenności.

Lunesta (Eszopiclone) - Lek nasenny.

W jednym z filmów zażył tabletki nasenne Stilnox (Zolpidem), popijając je szklaneczką wódki.

Alkohol i używki Edytuj

Testoviron lubi sobie czasem wypić. W jego posiadaniu znajduje się kilka ciekawych alkoholi. Gdy przygotowuje „Yellow Scarf” na bazie soku z mandarynek i spirytusu, w tle widać Jim Beam’s, Cabo Wabo Tequila, Disarrono Amaretto, Bacardi Gold. Do któregoś momentu palił papierosy, ale ów nałóg rzucił. Obecnie woli cygaretki, szczególnie upodobał sobie sprowadzane z Danii „cigarillos” Davidoffa ($20 za 10 sztuk). Raz został przyłapany z Gauloises w ręku. W serwisie NaszaKlasa wspominał również o zażywaniu tabletek "Mitsubishi", jest to slangowa nazwa Ecstasy (MDMA). W czasach liceum palił zioło Red Rum, czytane od tyłu MURDER.

Higiena i kosmetyki Edytuj

Testoviron wielką uwagę przywiązuje do higieny, w szczególności jamy ustnej. Posiada dwie szczoteczki elektryczne marki Braun – Oral-B Pulsonic i Oral-B ProfessionalCare 8850 oraz 40 główek zamiennych. Ma również dwie pasty do zębów - GC MI Paste Plus za $20 i Dr. Collins Restore Toothpaste za $30 oraz zapas płynu Listerine za $7. W jednym z filmów prezentował zabieg wybielania zębów najnowszym preparatem w USA, który kosztował go $1000.

Łukasz ma bardzo wybredne gusta jeśli chodzi o golenie i mycie się, korzysta tylko z zestawów do golenia marki ZIRH - Shave Basic Kit za $39 lub Super Shave System Kit za $79, do twarzy zaś używa peelingu za $17 i żelu oczyszczającego tegoż producenta za $15. Do mycia używa żelu pod prysznic i szamponu do włosów w jednym Hugo Bossa za $25 lub Armaniego za $25. Jeśli chodzi o wody toaletowe, Testoviron wybiera pomiędzy Calvin Klein Obsession, Calvin Klein Eternity, a Christian Dior Fahrenheit.

Testoviron o swojej działalności Edytuj

W wywiadzie przeprowadzonym przez przedstawiciela "anonimowej społeczności internetowej" (forum obrazkowego Vichan) Testoviron przyznał, że traktuje nagrywanie filmów jako swoje hobby, i że są one satyrą. Zwraca uwagę, że jego krytyki polskości nie należy brać na poważnie, skoro sam jest Polakiem i posługuje się językiem polskim. Aczkolwiek kilka lat później, w jednej ze swoich ostatnich produkcji wyznał, że nie była to satyra. W rozmowie telefonicznej, przeprowadzonej przez użytkownika forum Insomnia, Łukasz wypowiedział się na temat publikacji nowych filmów.

Testoviron w mediach Edytuj

W maju 2012 roku użytkownicy forum obrazkowego Karachan włamali się na stronę internetową Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i zamieścili na niej wulgarne filmy, w tym 13 - studia w polsce gowno Testovirona. Łukasz został określony w artykule Gazety.pl jako "młody mężczyzna jedzący z miski bliżej nieokreśloną papkę". Papką był oczywiście cottage cheese.

25 stycznia 2014 w portalu Kresy.pl pojawił się artykuł pt. "Gdzie jest honor tego wielkiego narodu?", w którym Jan Kot porusza niewesołą kwestię reakcji na sytuację Ukrainy. W tekście został przywołany film Testovirona 01 - Polak Recznik Duma Narodu, z którego zaczerpnięto też tytuł artykułu.

30 stycznia 2014 w portalu Interia.pl został opublikowany artykuł pt. "Testoviron - najbardziej znienawidzony Polak na YouTube" opisujący działalność Łukasza.

09 kwietnia 2014 w portalu vice.com ukazał się artykuł pt. "Kim jest Testoviron - introdukcja do PBC" przybliżający postać Stanisławowskiego.

09 grudnia 2014 w portalu wolne-dziennikarstwo.pl pojawił się (fałszywy) wywiad pt. "Testo jakiego nie znacie" starający się pokazać Łukasza z nieznanej do tej pory strony.

W latach 2009 - 2016 na Facebooku istniał fanpage "Polaki Biedaki Cebulaki" mający prawie 200 000 polubień, wyśmiewający żenujące sytuacje związane z Polską i Polakami. Tak naprawdę było to jednak miejsce dla fanów Testovirona, z czego wiele osób nie zdawało sobie sprawy. Świadczyły o tym zdjęcia profilowe prezentujące np. kosmetyki marki ZIRH czy samego Łukasza. Osiąganie kolejnych pułapów "lajków" również było często świętowane przy najbardziej klasycznych filmach Testovirona. Fanpage był kilkukrotnie blokowany, aż w końcu został usunięty przez administrację serwisu.

Pijany Poeta nagrał utwór muzyczny zatytułowany "Ballada o największym Polaku"