FANDOM

Testo
Znany także jako Klejnot Nilu, Pomarańczowy Krul, Primolevi, Peter Zimmermann, Szloma, Box, Metal, Dziad. Właściwie Łukasz Stanisławowski. Urodzony 25 lipca 1979 roku w Morągu i przez długie lata zamieszkały przy ulicy Sienkiewicza. Polski vloger żydowskiego pochodzenia, satyryk, katolik, troll, satanista, moderator Karachanu, kulturysta, milioner, filantrop, geniusz, wizjoner, złota postać na firmamencie dziejów ludzkich.

Wyjechał do USA i zamieszkał w Carpentersville (Illinois) u mamy Bożeny (ur. 1955r.) w piwnicy. W Polsce ukończył Katolickie Liceum Ogólnokształcące w Olsztynie, gdzie nosił pseudonim szkolny "Metal". Ze zdjęć legitymacji wynika, że studiował na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, nie wiadomo jednak na jakim kierunku. Na filmikach można zobaczyć, że rozszerza swoją wiedzę w kierunku fizyki (np. szeregi Fouriera), oglądając wykłady Stanford University.

Testoviron to od 2007 roku postać kultowa i legendarna, autor słynnego powiedzenia - "polaki, robaki, biedaki, cebulaki" oraz prekursor powstania mema "nosacz polski", udający filosemitę udającego Żyda, obrażający polaków i boga. W końcu zdemaskowany jako Łukasz Stanisławowski z Carpentersville pod Chicago, zwanego rajem azbeściarzy. Do dziś uznawany za najwybitniejszego polskiego trolla internetowego.

Działalność Edytuj

Łukasz Stanisławowski pod osłoną nocy zmienia się w Testovirona, który staje się ucieleśnieniem zła. Ma podwójną osobowość. Można śmiało stwierdzić, że jest to polsko-amerykańsko-żydowski Doktor Jekyll i pan Hyde.

Sławę w Internecie zyskał dzięki filmom publikowanym na Youtube pod pseudonimem Testoviron i wieloma innymi, które nieustannie były banowane i usuwane przez administrację serwisu po donosach zbulwersowanej społeczności. W swoich produkcjach obraża boga, matkę boską, jezusa chrystusa i polaków, wyśmiewa ich zachowanie, często kontrastuje ich nieciekawą sytuację materialną ze swoim bogactwem. Jego wulgarne i obraźliwe zachowanie szybko spotkało się z krytyką i oburzeniem w ojczyźnie, czemu polacy dawali wyraz w swoich licznych komentarzach. Pośród wielu osób grożących i odpowiadających na wyzwiska Testovirona znalazła się jednak też całkiem spora grupa sympatyków jego twórczości, którzy odnaleźli w niej ziarnko prawdy o sobie i przyjęli krytykę z poczuciem humoru. Niektórzy od razu wyczuli, że działalność Łukasza stanowi prowokację i przejaw tzw. "trollingu". Wszystkie filmy zostały nagrane w języku polskim. Testoviron nigdy nie pokazuje na nich swojej twarzy.

Posiadał kilkanaście kont w serwisie Youtube, na których umieścił ponad 400 filmów.

Łukasz może pochwalić się doświadczeniem internetowym sięgającym 2001 roku, kiedy to udzielał na forum SFD.pl pod nickiem Lukasz2. Dnia 6 września zbanował go admin za rzekome naruszenie wszystkich punktów regulaminu (potem miał jeszcze parę innych kont). Do konfliktów Testovirona na polu internetowym można zaliczyć jeszcze wojnę z moderatorami forum Insomnia - Beldziorem (na którego Testo mówił Blendzior) i MLKV. Nie wiadomo jakie są przyczyny, ale najprawdopodobniej chodziło o usunięcie tematu o nim.

Prowadził również bloga pod adresem http://norivotset.blogspot.com/

Stan cywilny Edytuj

Rozwiedziony. Żona miała na imię Agnieszka i do dnia dzisiejszego nie została odnaleziona.

Praca Edytuj

Testoviron pracuje w biurze projektowym w którym zarabia $200 za godzinę. Pracę załatwił mu jego najlepszy kolega Patryk, który został zwolniony dyscyplinarnie wskutek incydentu związanego z Łukaszem. Wykonał za niego projekt, a Stanisławowski jedynie się pod nim podpisał, co nie umknęło uwadze czujnego szefa. Utrata posady przez Patryka pociągnęła za sobą utratę ubezpieczenia zdrowotnego, w związku z czym jego chorująca na raka córeczka Patrycja musiała opuścić szpital, co zakończyło się jej śmiercią

Stosunek do chrześcijaństwa i patriotyzmu Edytuj

Testoviron jest zdeklarowanym wrogiem organizacji patriotycznych i nacjonalistycznych oraz wiary w boga. Obiektem jego ataków były m.in. Narodowe Odrodzenie Polski, Obóz Narodowo-Radykalny oraz Młodzież Wszechpolska. Sympatycy wymienionych organizacji grozili Łukaszowi odpowiedzialnością karną, lecz wszelkie groźby spotkały się z lekceważącą odpowiedzią Testovirona, czego najsilniejszym przejawem był film 12 - To jusz koniec sciga mnie prokurator Shalom. Stanisławowski otwarcie krytykuje i wyśmiewa również religie, wielokrotnie powoływał się na antyteistów takich jak Christopher Hitchens i Richard Dawkins. Obiekty kultu są przez niego wyzywane i obrażane: wyzywa boga od "kurew niebieskich", matkę boską przedstawia jako rozwiązłą prostytutkę.

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. Edytuj

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. była inicjatywą Vichanu, mającą na celu identyfikację i zlokalizowanie Testovirona. Chociaż podobne działania były już podejmowane w przeszłości, akcja C.E.B.U.L.A.R.Z zakończyła się powodzeniem już tego samego dnia, w którym ją rozpoczęto. Do znalezienia miejsca zamieszkania Łukasza przyczyniły się filmy nagrywane przed jego domem (m.in. ten, w którym jeździ zdalnie sterowanym Rustlerem), filmy z jazdy autem na siłownię i do banku oraz Google Maps, na którym porównywano zdjęcia okolicy Carpentersville z otoczeniem prezentowanym w filmach Łukasza. Nie bez znaczenia był też list na stole w kuchni, uchwycony w jednym z filmów, z którego udało się odczytać imię i nazwisko mamy Łukasza oraz opublikowanie w sieci przez kogoś "życzliwego" skany jego legitymacji studenckiej.

Majątek Edytuj

Testoviron wraz z mamą posiadają trzypoziomowy dom na kredyt o wartości ~$220000, w którym mieszkają jeszcze dwie inne osoby. Na wyposażeniu budynku znajdziemy lodówkę za $7500, maszynę do robienia lodów oraz telewizor plazmowy marki Panasonic o rozmiarze 65 cali. Łukasz jeździ czerwonym Fordem Mustangiem i BMW Z4 z roku 2009. W posiadaniu Stanisławowskiego znajdują się również zakupiona na Best Buy kamera Sony HDRX500V za $1500 (z analizy paragonu wynika, że zakupu dokonał na raty), nawigacja TomTom GO 930 za $500, laptop Sony Vaio za $600 oraz drugi komputer stacjonarny, odtwarzacz MP4 Sony, elektroniczny translator Franklin za $50, zdalnie sterowany samochodzik Rustler za $400, noże Kai za $2000, imbryk do kawy za $113, bielizna Calvina Kleina $26 za sztukę (którą wyrzuca po pierwszym użyciu), kurtka Guess'a ze skóry gazeli oraz kurtka zimowa Calvina Kleina z puchem z kanadyjskich gęsi, dwie pary Martensów - Saxon oraz Giovanni, 2 szczoteczki do zębów Brauna i 40 główek zamiennych oraz 2 Rolexy. Pierwszym Rolexem zakupionym przez Łukasza za 200$ była replika modelu Submariner, natomiast drugi Rolex, model Milgauss o wartości $10000 (edycja limitowana z zielonym szkiełkiem) dostał od Szatana podczas kręcenia filmiku mającego udowodnić nieistnienie Boga. Testo inwestuje również w złote monety z okresu Cara Mikołaja, w jego posiadaniu są 3 okazy o łącznej wartości $7000. W jednym z filmów Łukasz zapowiadał, że jego nowym autem będzie BMW M3, na które zamierza wydać $85000.

Ciało Edytuj

Łukasz Stanisławowski znany jest z nieprzeciętnej kondycji fizycznej i dbałości o budowę ciała. Jego trening można zaobserwować np. w filmie 01 - Polak Recznik Duma Narodu, znane są też tajniki jego posiłków przed treningowych (film 54 - Polskie Kurwy Koksy). Staromodny i kaloryczny cukier zastąpił Splendą. Przy wadze 101 kg ma tylko 5% tkanki tłuszczowej. W filmie 22 - 5% pyta swoich widzów o opinię, czy powinien zejść do upragnionych 3% tłuszczu - jego lekarz dr. Black wyraził opinię, iż 3% tłuszczu mieli więźniowie w Oświęcimiu. Tak spektakularne rezultaty udało mu się osiągnąć dzięki "spalaczom tłuszczu" - Efedrynie i Clenbuterolowi. Natomiast imponującą masę mięśniową zbudował przy małej pomocy sterydów anabolicznych przepisanych przez lekarza z Tijuany w Meksyku.

Medykamenty Edytuj

Testoviron opublikował na swoim profilu w serwisie NaszaKlasa.pl zdjęcia czterech pojemników z lekami, które zażywa. Są to antydepresanty i leki na bezsenność: Lunesta, Zolpidem, Hydroxyzyna i Sertraline.

Alkohol i używki Edytuj

Łukasz lubi sobie czasem wypić. W jego posiadaniu znajduje się kilka ciekawych alkoholi. Gdy przygotowuje „Yellow Scarf” na bazie soku z mandarynek i spirytusu, w tle widać Jim Beam’s, Cabo Wabo Tequila, Disarrono Amaretto, Bacardi Gold. Do któregoś momentu palił papierosy, ale ów nałóg rzucił. Obecnie woli cygaretki, szczególnie upodobał sobie sprowadzane z Danii „cigarillos” Davidoffa ($20 za 10 sztuk). Raz został przyłapany z Gauloises w ręku. Na zdjęciu w serwisie NaszaKlasa wspominał również o zażywaniu tabletek "Mitsubishi". Jest to slangowa nazwa narkotyków Ecstasy oraz BZP. W czasach liceum palił zioło Redrum.

Higiena i kosmetyki Edytuj

Testo wielką uwagę przywiązuje do higieny, w szczególności jamy ustnej. Ma dwie elektryczne szczoteczki do zębów marki Braun – Oral-B Pulsonic oraz Oral-B ProfessionalCare 8850. Posiada także dwie pasty do zębów - GC MI Paste Plus za $20 oraz Dr. Collins Restore Toothpaste za $30, nie wspominając już o płynie Listerine za $7.

Łukasz ma bardzo wybredne gusta jeśli chodzi o golenie i mycie się – korzysta tylko z zestawów do golenia marki Zirh - Shave Basic Kit za $39 lub Super Shave System Kit za $79, do twarzy zaś używa peelingu za $17 i żelu oczyszczającego tegoż producenta za $15. Pod prysznicem używa żelu pod prysznic i szamponu do włosów w jednym Hugo Bossa za $25 lub Armaniego za $25.

Jeśli chodzi o wody toaletowe, Testo wybiera pomiędzy CK Obsession, CK Eternity, a Christian Dior Fahrenheit.

W jednym z filmów prezentował zabieg wybielania zębów najnowszym preparatem na rynku w USA, który kosztował go $25.

Testoviron o swojej działalności Edytuj

W wywiadzie przeprowadzonym przez przedstawiciela "anonimowej społeczności internetowej" Testoviron przyznał, że traktuje nagrywanie filmów jako swoje hobby i że są one satyrą. Zwraca uwagę, że jego krytyki polskości nie należy brać na poważnie, skoro sam jest polakiem i posługuje się językiem polskim. Jednakże w jednym ze swoich kolejnych filmów przyznał, że wywiad to również był trolling z jego strony.

Testoviron w mediach Edytuj

W maju 2012 roku użytkownicy Karachana włamali się na stronę internetową Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i zamieścili na niej wulgarne filmy, w tym 13 - studia w polsce gowno Testovirona. Łukasz został określony w artykule Gazety.pl jako "młody mężczyzna jedzący z miski bliżej nieokreśloną papkę". Papką był oczywiście cottage cheese.

25 stycznia 2014 w portalu Kresy.pl pojawił się artykuł pt. "Gdzie jest honor tego wielkiego narodu?", w którym Jan Kot porusza niewesołą kwestię reakcji na sytuację Ukrainy. W tekście został przywołany film Testovirona 01 - Polak Recznik Duma Narodu, z którego zaczerpnięto też tytuł artykułu.

30 stycznia 2014 w portalu Interia.pl został opublikowany artykuł pt. "Testoviron - najbardziej znienawidzony Polak na YouTube" szczegółowo opisujący działalność Łukasza.

09 kwietnia 2014 w portalu vice.com ukazał się artykuł pt. "Kim jest Testoviron - introdukcja do PBC" przybliżający postać Geniusza.

09 grudnia 2014 w portalu wolne-dziennikarstwo.pl pojawił się fałszywy wywiad pt. "Testo jakiego nie znacie" starający się pokazać Łukasza z nieznanej do tej pory strony.

Na Facebooku istnieje fanpage Polaki Biedaki Cebulaki wyśmiewający żenujące sytuacje związane z Polską i Polakami. Tak naprawdę jest to jednak miejsce dla fanów Testovirona, z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy. Świadczą o tym zdjęcia profilowe prezentujące np. kosmetyki marki ZIRH czy samego Łukasza. Osiąganie kolejnych pułapów "lajków" również bywa często świętowane przy najbardziej klasycznych filmach Testovirona.

Testoviron w polityce Edytuj

W 2015 roku Łukasz postanowił zawalczyć o fotel Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, startując w wyborach z ramienia partii Antifa Polska.