FANDOM

Testo.jpg
Testoviron (Pomarańczowy Król, Klejnot Nilu, Primolevi, Peter Zimmermann, Szloma, Box, Metal, Dziad) - właściwie Łukasz Stanisławowski. (...) Boga, satanista, bluźnierca i narcyz. W końcu zdemaskowany jako Łukasz Stanisławowski z Carpentersville pod Chicago, zwanego rajem azbeściarzy. Do dziś uznawany za najwybitniejszego polskiego trolla internetowego.

Działalność Edytuj

Łukasz Stanisławowski

Posiadał kilkanaście oficjalnych kont, na których umieścił ponad 400 filmów.

a zaliczyć jeszcze konflikt z moderatorami forum Insomnia - Beldziorem (na którego Testo mówi Blendzior) i MLKV. Nie wiadomo jakie są przyczyny, ale najprawdopodobniej chodziło o usunięcie tematu o nim.

Stan cywilnyEdytuj

Rozwiedziony. Żona miała na imię Agnieszka i do dnia dzisiejszego nie została odnaleziona. Nową partnerką życiową Łukasza została Ewelina o której często mówił w filmach. Była dziewczyną jednego z userów Wielkiej Brytanii do Carpentersville i zamieszkać z Łukaszem i jego mamą. Dalsze losy tej pary nie są znane.

PracaEdytuj

Łukasz pracuje w biurze projektowym w którym zarabia $200 za godzinę. Pracę załatwił mu jego najlepszy kolega Patryk, który został z pracy zwolniony dyscyplinarnie wskutek incydentu związanego z Łukaszem. Utrata pracy przez Patryka pociągnęła za sobą utratę ubezpieczenia zdrowotnego, w związku z czym jego chorująca na raka córeczka Patrycja musiała opuścić szpital, co zakończyło się jej zgonem.

Stosunek do chrześcijaństwa i patriotyzmu Edytuj

Testoviron jest zdeklarowanym wrogiem organizacji patriotycznych i nacjonalistycznych oraz wiary w Boga. Obiektem jego ataków były m.in. Narodowe Odrodzenie Polski, Obóz Narodowo-Radykalny oraz Młodzież Stanisławowski otwarcie krytykuje i wyśmiewa również religie, wielokrotnie powoływał się na antyteistów takich jak Christopher Hitchens i Richard Dawkins. Obiekty kultu są przez niego wyzywane i obrażane: wyzywa Boga od "kurew niebieskich", Matkę Boską przedstawia jako rozwiązłą prostytutkę.

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z.Edytuj

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. była inicjatywą Vichanu, mającą na celu identyfikację i zlokalizowanie Testovirona. Chociaż podobne działania były już podejmowane w przeszłości, akcja C.E.B.U.L.A.R.Z zakończyła się powodzeniem już tego samego dnia, w którym ją rozpoczęto. Do znalezienia miejsca zamieszkania Łukasza przyczyniły się i do banku oraz Google Maps, na którym porównywano zdjęcia okolicy Carpentersville z otoczeniem prezentowanym w filmach Łukasza. Nie bez znaczenia był też list na stole w kuchni, uchwycony w jednym z filmów, z którego udało się odczytać imię i nazwisko mamy Łukasza oraz opublikowanie w sieci przez kogoś "życzliwego" skany jego legitymacji studenckiej.

MajątekEdytuj

Testoviron wraz z mamą Bożeną posiadają trzy poziomowy dom o wartości ~$220000, w którym mieszkają jeszcze dwie inn a, w jego posiadaniu są 3 okazy o łącznej wartości $7000. W jednym z filmów Łukasz zapowiadał, że jego nowym autem będzie BMW M3, na które zamierza wydać $85000.

MedykamentyEdytuj

Testoviron opublikował na swoim profilu w serwisie NaszaKlasa.pl zdjęcia czterech buteleczek leków, które zażywa. Są to antydepresa

W czasach licealnych palił zioło Redrum.

lins Restore Toothpaste za $30, nie wspominając już o płynie Listerine za $7.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki