FANDOM

Testo
Testoviron
(znany także jako Klejnot Nilu, Pomarańczowy Krul, Primolevi, Peter Zimmermann, Szloma, Box, Metal, Dziad) - właściwie Łukasz Stanisławowski. Urodzony 25 lipca 1979 roku, zamieszkały w Morągu przy ulicy Sienkiewicza. Polski vloger, satyryk, troll, moderator Karachanu, kulturysta, milioner, filantrop, geniusz, wizjoner, złota postać na firmamencie dziejów ludzkich.

Wyjechał do USA i mieszka w Carpentersville (Illinois) z mamą Bożeną (ur. 1955). W Polsce ukończył Katolickie Liceum Ogólnokształcące w Olsztynie, gdzie nosił pseudonim szkolny "Metal". Ze zdjęć legitymacji Testovirona wynika, że po ukończeniu liceum studiował na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, nie wiadomo jednak na jakim kierunku. Prawdopodobnie podjął jeszcze studia już po wyemigrowaniu do USA. Na filmikach można zobaczyć, że rozszerza swoją wiedzę w kierunku fizyki (np. szeregi Fouriera), oglądając wykłady Stanford University.

Testoviron to od 2009 roku postać kultowa i legendarna, autor słynnych powiedzeń jak np. "Polaki, robaki, biedaki, cebulaki", filosemita udający Żyda, obrażający Polaków i Boga, satanista, bluźnierca i narcyz. W końcu zdemaskowany jako Łukasz Stanisławowski z Carpentersville pod Chicago, zwanego rajem azbeściarzy. Do dziś uznawany za najwybitniejszego polskiego trolla internetowego.

Działalność Edytuj

Łukasz Stanisławowski pod osłoną nocy zmienia się w Testovirona, który staje się ucieleśnieniem zła. Ma podwójną osobowość. Można śmiało stwierdzić, że jest to polsko-amerykańsko-żydowski Doktor Jekyll i pan Hyde.

Sławę w Internecie zyskał dzięki filmom na YouTube publikowanym pod pseudonimem Testoviron i wieloma innymi, które nieustannie były banowane i usuwane przez administrację serwisu po donosach zbulwersowanej społeczności, jednak to nie było w stanie powstrzymać Testa. W swoich produkcjach obraża Boga, Matkę Boską, Jezusa Chrystusa i Polaków, wyśmiewa ich zachowanie, często kontrastuje ich nieciekawą sytuację materialną ze swoim rzekomym bogactwem. Jego wulgarne i obraźliwe zachowanie szybko spotkało się z krytyką i oburzeniem w ojczyźnie, czemu Polacy dawali wyraz w swoich licznych komentarzach. Pośród wielu osób grożących i odpowiadających na wyzwiska Testovirona znalazła się jednak też całkiem spora grupa sympatyków jego twórczości, którzy odnaleźli w niej ziarnko prawdy o sobie i przyjęli krytykę z poczuciem humoru. Niektórzy od razu wyczuli, że działalność Łukasza stanowi prowokację i przejaw tzw. "trollingu". Wszystkie filmy zostały nagrane w języku polskim. Testoviron nigdy nie pokazuje na nich swojej twarzy.

Posiadał kilkanaście oficjalnych kont, na których umieścił ponad 400 filmów.

Oprócz kręcenia filmików i wrzucania ich na serwis YouTube, Łukasz może pochwalić się doświadczeniem internetowym sięgającym 2001 roku, kiedy to udzielał na forum SFD.pl pod nickiem Lukasz2. Dnia 6 września zbanował go admin za rzekome naruszenie wszystkich punktów regulaminu (potem miał jeszcze parę innych kont). Do konfliktów Testovirona na polu internetowym można zaliczyć jeszcze konflikt z moderatorami forum Insomnia - Beldziorem (na którego Testo mówi Blendzior) i MLKV. Nie wiadomo jakie są przyczyny, ale najprawdopodobniej chodziło o usunięcie tematu o nim.

Prowadził również bloga pod adresem http://norivotset.blogspot.com/

Stan cywilny Edytuj

Rozwiedziony. Żona miała na imię Agnieszka i do dnia dzisiejszego nie została odnaleziona. Nową partnerką życiową Łukasza została Ewelina o której często mówił w filmach. Była dziewczyną jednego z userów portalu Insomnia, która po ujawnieniu numeru telefonu Testovirona zadzwoniła do niego. Będąc pod wrażeniem rozmowy z Testo postanowiła wyemigrować z Wielkiej Brytanii do Carpentersville i zamieszkać z Łukaszem i jego mamą. Dalsze losy tej pary nie są znane.

Praca Edytuj

Łukasz pracuje w biurze projektowym w którym zarabia $200 za godzinę. Pracę załatwił mu jego najlepszy kolega Patryk, który został z pracy zwolniony dyscyplinarnie wskutek incydentu związanego z Łukaszem. Utrata pracy przez Patryka pociągnęła za sobą utratę ubezpieczenia zdrowotnego, w związku z czym jego chorująca na raka córeczka Patrycja musiała opuścić szpital, co zakończyło się jej zgonem.

Stosunek do chrześcijaństwa i patriotyzmu Edytuj

Testoviron jest zdeklarowanym wrogiem organizacji patriotycznych i nacjonalistycznych oraz wiary w Boga. Obiektem jego ataków były m.in. Narodowe Odrodzenie Polski, Obóz Narodowo-Radykalny oraz Młodzież Wszechpolska. Sympatycy wymienionych organizacji grozili Łukaszowi odpowiedzialnością karną, lecz wszelkie groźby spotkały się z lekceważącą odpowiedzią Testovirona, czego najsilniejszym przejawem był film 12 - To jusz koniec sciga mnie prokurator Shalom. Stanisławowski otwarcie krytykuje i wyśmiewa również religie, wielokrotnie powoływał się na antyteistów takich jak Christopher Hitchens i Richard Dawkins. Obiekty kultu są przez niego wyzywane i obrażane: wyzywa Boga od "kurew niebieskich", Matkę Boską przedstawia jako rozwiązłą prostytutkę.

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. Edytuj

Akcja C.E.B.U.L.A.R.Z. była inicjatywą Vichanu, mającą na celu identyfikację i zlokalizowanie Testovirona. Chociaż podobne działania były już podejmowane w przeszłości, akcja C.E.B.U.L.A.R.Z zakończyła się powodzeniem już tego samego dnia, w którym ją rozpoczęto. Do znalezienia miejsca zamieszkania Łukasza przyczyniły się filmy nagrywane przed jego domem (m.in. ten, w którym jeździ zdalnie sterowanym Rustlerem), filmy z jazdy autem na siłownię i do banku oraz Google Maps, na którym porównywano zdjęcia okolicy Carpentersville z otoczeniem prezentowanym w filmach Łukasza. Nie bez znaczenia był też list na stole w kuchni, uchwycony w jednym z filmów, z którego udało się odczytać imię i nazwisko mamy Łukasza oraz opublikowanie w sieci przez kogoś "życzliwego" skany jego legitymacji studenckiej.

Majątek Edytuj

Testoviron wraz z mamą Bożeną posiadają trzy poziomowy dom o wartości ~$220000, w którym mieszkają jeszcze dwie inne osoby.  W wyposażeniu budynku znajdziemy lodówkę za $7500, maszynę do robienia lodów oraz telewizor plazmowy marki Panasonic w rozmiarze 65 cali. Łukasz jeździ czerwonym Fordem Mustangiem i BMW Z4 z roku 2009. W posiadaniu Łukasza znajdują się również zakupiona na Best Buy kamera Sony HDRX500V za $1500 (z analizy paragonu wynika, że zakupu dokonał na raty), nawigacja TomTom GO 930 za $500, laptop Sony Vaio za $600 oraz drugi komputer stacjonarny, odtwarzacz MP4 Sony, elektroniczny translator Franklin za $50, zdalnie sterowany samochodzik Rustler za $400, noże Kai za $2000, imbryk do kawy za $113, bielizna Calvina Kleina $26 za sztukę (którą wyrzuca po pierwszym użyciu), kurtka Guess'a ze skóry gazeli oraz kurtka zimową Calvina Kleina z puchem z kanadyjskich gęsi, dwie pary Martensów - Saxon oraz Giovanni, 2 szczoteczki do zębów Brauna i 40 główek zamiennych oraz 2 Rolexy. Pierwszym Rolexem zakupionym przez Łukasza za $8000 był Submariner, natomiast drugi Rolex, model Milgauss o wartości $10000 (edycja limitowana z zielonym szkiełkiem) dostał od Szatana podczas kręcenia filmiku mającego udowodnić nieistnienie Boga. Testo inwestuje również w złote monety z okresu Cara Mikołaja, w jego posiadaniu są 3 okazy o łącznej wartości $7000. W jednym z filmów Łukasz zapowiadał, że jego nowym autem będzie BMW M3, na które zamierza wydać $85000.

Ciało Edytuj

Łukasz Stanisławowski znany jest z nieprzeciętnej kondycji fizycznej i dbałości o budowę ciała. Jego trening można zaobserwować np. w filmie 01 - Polak Recznik Duma Narodu, znane są też tajniki jego posiłków przed treningowych (film 54 - Polskie Kurwy Koksy). Staromodny i kaloryczny cukier zastąpił Splendą. Przy wadze 101 kg ma tylko 5% tłuszczu. W filmie 22 - 5% pyta swoich widzów o opinię, czy powinien zejść do upragnionych 3% tłuszczu - jego lekarz, dr. Black, wyraził opinię, że 3% tłuszczu mieli więźniowie w Oświęcimiu. Tak spektakularne rezultaty udało mu się osiągnąć dzięki "spalaczom tłuszczu" - Efedrynie i Clenbuterolowi. Natomiast imponującą masę mięśniową zbudował przy małej pomocy sterydów anabolicznych przepisanych przez lekarza z Tijuany w Meksyku.

Medykamenty Edytuj

Testoviron opublikował na swoim profilu w serwisie NaszaKlasa.pl zdjęcia czterech buteleczek leków, które zażywa. Są to antydepresanty i leki na bezsenność: Lunesta, Zolpidem, Hydroxyzyna i Sertraline.

Alkohol i używki Edytuj

Łukasz lubi sobie czasem wypić. W jego posiadaniu jest kilka ciekawych alkoholi – gdy przygotowuje „Yellow Scarf” na bazie soku z mandarynek i spirytusu, w tle widać Jim Beam’s, Cabo Wabo Tequila, Disarrono Amaretto, Bacardi Gold. Do któregoś momentu palił papierosy, ale ów nałóg rzucił. Obecnie woli cygaretki, szczególnie upodobał sobie sprowadzane z Danii „cigarillos” Davidoffa ($20 za 10 sztuk). Raz został przyłapany z Gauloises w ręku. Na zdjęciu w serwisie NaszaKlasa wspominał również o zażywaniu tabletek "Mitsubishi". Jest to slangowa nazwa narkotyków Ecstasy oraz BZP. W czasach licealnych palił zioło Redrum.

Higiena i kosmetyki Edytuj

Testo wielką uwagę przywiązuje do higieny, w szczególności jamy ustnej. Ma dwie elektryczne szczoteczki do zębów marki Braun – Oral-B Pulsonic oraz Oral-B ProfessionalCare 8850. Posiada także dwie pasty do zębów - GC MI Paste Plus za $20 oraz Dr. Collins Restore Toothpaste za $30, nie wspominając już o płynie Listerine za $7.

Łukasz ma bardzo wybredne gusta jeśli chodzi o golenie i mycie się – korzysta tylko z zestawów do golenia marki Zirh - Shave Basic Kit za $39 lub Super Shave System Kit za $79, do twarzy zaś używa peelingu za $17 i żelu oczyszczającego tegoż producenta za $15. Pod prysznicem używa żelu pod prysznic i szamponu do włosów w jednym Hugo Bossa za $25 lub Armaniego za $25.

Jeśli chodzi o wody toaletowe, Testo wybiera pomiędzy CK Obsession, CK Eternity, a Christian Dior Fahrenheit.

W jednym z filmów prezentował zabieg wybielania zębów najnowszym preparatem na rynku w USA, który kosztował go $1000.

Testoviron o swojej działalności Edytuj

W wywiadzie przeprowadzonym przez przedstawiciela "anonimowej społeczności internetowej" Testoviron przyznał, że traktuje nagrywanie filmów jako swoje hobby i że są one satyrą. Zwraca uwagę, że jego krytyki polskości nie należy brać na poważnie, skoro sam jest Polakiem i posługuje się językiem polskim.

Testoviron w mediach Edytuj

W maju 2012 roku użytkownicy Karachana włamali się na stronę internetową Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i zamieścili na niej wulgarne filmy, w tym 13 - studia w polsce gowno Testovirona. Łukasz został określony w artykule Gazety.pl jako "młody mężczyzna jedzący z miski bliżej nieokreśloną papkę". Papką był oczywiście cottage cheese.

25 stycznia 2014 w portalu Kresy.pl pojawił się artykuł pt. "Gdzie jest honor tego wielkiego narodu?", w którym Jan Kot porusza niewesołą kwestię reakcji na sytuację Ukrainy. W tekście został przywołany film Testovirona 01 - Polak Recznik Duma Narodu, z którego zaczerpnięto też tytuł artykułu.

30 stycznia 2014 w portalu Interia.pl został opublikowany artykuł pt. "Testoviron - najbardziej znienawidzony Polak na YouTube" szczegółowo opisujący działalność Łukasza.

09 kwietnia 2014 w portalu vice.com ukazał się artykuł pt. "Kim jest Testoviron - introdukcja do PBC" przybliżający postać Geniusza.

09 grudnia 2014 w portalu wolne-dziennikarstwo.pl pojawił się wywiad pt. "Testo jakiego nie znacie" starający się pokazać Łukasza z nieznanej do tej pory strony. Jednakże, prawdziwy, jedyny i niepowtarzalny Testoviron nie miał z tym tekstem nic wspólnego, co zostało potwierdzone u źródła przez nielicznych wybrańców mających zaszczyt kontaktu z Pomarańczowym Krulem. Prezentowane tam wypociny pełne nieprawidłowości odnośnie życiorysu Stanisławowskiego okazały się tanią próbą przyciągnięcia gawiedzi i żerowania na popularności Geniusza z Carpentersville.

Na Facebooku istnieje fanpage Polaki Biedaki Cebulaki wyśmiewający żenujące sytuacje związane z Polską i Polakami. Tak naprawdę jest to jednak miejsce dla fanów Testovirona, z czego wiele osób nie zdaje sobie sprawy. Świadczą o tym zdjęcia profilowe prezentujące np. kosmetyki marki ZIRH czy samego Łukasza. Osiąganie kolejnych pułapów "lajków" również bywa często świętowane przy najbardziej klasycznych filmach Testovirona.

Testoviron w polityce Edytuj

W 2015 roku Łukasz postanowił zawalczyć o fotel Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, startując w wyborach z ramienia partii Antifa Polska.